Friday, September 2, 2016

Pengedar VIVIX Shaklee Kawasan Tronoh & Seri Iskandar Perak

Assalamua'laikum

Hari ni saya nak share satu moment dengan customer saya yang agak menyentuh hati ketika buat penghantaran Vivix di Billion Seri Iskandar. Pada awalnya saya hanya dihubungi oleh En Amin iaitu abang kepada customer saya yang berjaya menjejaki saya melalui google Pengedar Shaklee Tronoh dan Seri Iskandar. En Amin hanya berada di Seri Kembangan sahaja dan mencari Pengedar Shaklee Tronoh dan Seri Iskandar bagi pihak adiknya. Akhirnya kami pun berjaya berjumpa di Restoran Al Bayan Billion (saya bersama en asben manakala customer saya Dila bersama dgn asben, anak kecilnya dan ibunya). Alhamdulillah.

Pengedar Shaklee Seri Iskandar
En Amin google Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Apa yang begitu menyentuh hati saya adalah Dila sebenarnya sedang berikhtiar untuk merawat kaki suaminya yang luka kronik akibat kencing manis. Asben Dila pula hanya berusia 24tahun merupakan penghidap kencing manis sedari kecil & mengawal penyakit tersebut dengan pengambilan insulin. Mata saya memang berkaca saat kami bertemu apatah lagi Dila sambil mengendong anak kecilnya yang hanya baru berusia setahun 2 bulan. Allahuakbar.. bahagian tapak kaki suami Dila hampir sahaja berlubang manakala bahagian atas kaki pula kemalangan tercurah air panas dan isi kaki hampir hilang sehingga menampakkan tulang kaki. Begitu sekali dugaan yang mereka hadapi di usia yang begitu muda. Sedih sebak bercampur baur saya rasa. Ya Allah, Kau sembuhkanlah penyakitnya dan permudahkanlah urusannya.

Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. Hakikatnya, begitulah malah saya sendiri pernah mengalami saat-saat ketika suami dihambat sakit seperti serangan jantung (Acute Hepatitis) tapi saya sendiri dalam keadaan teraba-teraba mencari tempat rujukan. Sebab itu adalah satu kepuasan bagi saya bila dapat berkongsi kebaikan vitamin & suplemen yang saya sendiri makan dan rasai sendiri kesannya. Dan antara vitamin kegemaran saya untuk en asben adalah Vivix dan Omega Guard. Walaupun saya telah menggunakan vitamin Shaklee dari tahun 2014, saya hanya benar-benar serius dalam bussines online Shaklee serta berkongsi manfaat dan mempelajari nutrisi-nutrisi suplemen di sekitar 2015.

Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Vivix Kesayangan Saya

Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Saya & Famili
Selain dari saya mementingkan kesihatan keluarga, saya juga memegang prinsip famili first selepas urusan denganNYA. Saya kini benar-benar komited untuk membantu mereka di luar sana yang tercari-cari vitamin kesihatan yang terbaik, selamat lagi berkesan sama ada untuk kesihatan sendiri ataupun yang ingin menambah nilai taraf kehidupan keluarga mereka khususnya bagi mereka yang berada di Tronoh dan Seri Iskandar, Perak. Semua pelanggan saya berhak mendapat konsultasi dan bimbingan cara pengambilan suplemen, diet, pemakanan dan lain-lain pada bila-bila masa. Inshaallah.



Ingin hubungi saya berkenaan Vivix & produk Shaklee:-

FB : Siti N Sheikh Abdullah
FB Page : CelikSihat Page 
Blog : CelikSihat 
Instagram : kakct_n
Email : sitinurra77@gmail.com
HP : 019-514 6495
WhatsApp : www.wasap.my/60195146495
COD Area : Tronoh, UTP, UITM, Bandar U & Seri Iskandar

Inshaallah saya sedia membantu anda!

Pengedar Shaklee Perak Pengedar Shaklee Ipoh Pengedar Shaklee Batu Gajah
Pengedar Shaklee Tronoh Pengedar Shaklee Seri Iskandar
Pengedar Shaklee UTP
Pengedar Shaklee UiTM Seri  Iskandar Pengedar Shaklee Bandar U Pengedar Shaklee Bota

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...